poniedziałek, 27 marca 2017

SM AU

Tak jak obiecałam, wstawiam ogólny zarys fabuły, żebyście się nie pogubili za bardzo.

Luna nigdy nie odnalazła Usagi, a więc Sailor Moon i Serenity się nie obudziły. Obecnie stacjonują trzy wojowniczki: Mars, Mercury i Jupiter. Venus czasami im pomaga, ale skupia się na szukaniu ich księżniczki. 
Mamoru również szuka Serenity, choć nie ma styczności z Czarodziejkami. Miewa on te swoje "sny" itp. 
Życie Usagi praktycznie nie różni się od tego przed staniem się SM. Jedyną większą różnicą jest jej znajomość z Uranem i Neptunem - rzecz jasna nie wie ona o ich tożsamościach. W sumie to Outerki dopiero niedawno się przebudziły i jeszcze nie pojawiły się na "scenie".
Kolejną różnicą, dzielącą moje AU od kanonu jest to, że Rei przeniosła się do Juuban, by mieć lepszy kontakt z pozostałymi w razie, gdyby nadszedł jakiś atak, wizja, czy co tam jeszcze.

To by było chyba na tyle... Jak mówiłam, to tylko jeszcze pomysł, ale zdecydowanie lepiej mi podchodzi niż GA, więc tego możecie spodziewać się wcześniej.

Pozdro!
~ Halley S.

2 komentarze:

  1. o fajnie że wreszcie można normalnie zostawić komentarz :) widzę że masz ciekawy projekt na nowe opko to fajnie i mam nadzieję że tym razem dotrwasz do końca i będziemy mogły się cieszyć całym opkiem :) pozdrawiam cieplutko i życzę weny i wytrwania przy nowym opku :) fanka 12

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, ja też mam nadzieję, że w końcu wytrwam XDD Co do tych komentarzy, to nie wiem, czemu nie można było wstawić - wszystkie ustawienia były tak jak poprzednio, więc nie mam pojęcia, co się stało. Ale dobrze, że wszystko wróciło do normy :3
      Niedługo pojawi się nowy post na temat tego opka (jeszcze nie sam fic, ale mam nadzieję, że się spodoba ;D)

      Pozdro!
      ~ Halley S.

      Usuń