poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Okładka i opis "New Moon" + co nieco o "Zagubionej..."


Jak widać, trochę mi się nudziło, więc zrobiłam okładkę do nowego opowiadania. No, tytuł też nareszcie wymyśliłam. New Moon... Mi się podoba, a wam? :3 A, no i mamy też wstępny opis, zapowiedź, czy cokolwiek to jest. Co prawda "ostatnio" zamieściłam informacje na temat tego opka, ale stwierdziłam, że jakiś bonus nie zaszkodzi. 

Opis/Zapowiedź/Whatever it is: 


- Venus...
- Tak, Artemisie?
- Myślisz... Myślisz, że ją znajdziemy?
- Wiesz, że nie mamy innego wyjścia. Chaos z każdym dniem przybiera na sile. Może zaatakować w każdej chwili, a tylko Dziedziczka Księżycowego Rodu jest w stanie go powstrzymać.
- Ale...
- Nie martw się. Jest blisko, czuję to.
- Skoro tak mówisz...

Trochę krótkie, ale mi się podoba :3 Prolog/pierwszy rozdział jest w budowie i zostanie wstawiony po zakończeniu prac :P

Ah, zapomniałabym... Nie martwcie się o "Zagubioną", ona również powróci. Rzecz jasna muszę ją od nowa napisać, bo poprzednia wersja była kiepska :/ Ale za to już mam okładkę :3 A nawet dwie. I nie mogę się zdecydować, która lepsza. Help me... (Madii mówi, że pierwsza, ale wolę się jeszcze zapytać...)


VS.

I to tyle...

Pozdro!
~ Halley S.


2 komentarze:

  1. no widzę że jakiś mały zarys nowego opka masz :) czekam więc na rozpoczęcie opka bo jestem bardzo go ciekawa :) pozdrawiam i życzę weny :) fanka 12

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na prolog :)

    OdpowiedzUsuń